Kış Gelmeden Ne dikmek İstiyorum?

Merhaba,

Kış gelmeden önce dikmek istediklerimin planını yapmaya çalışıyorum. Öncelikle Mango'nun aşağıdaki yün pelerini gibi siyah bir pelerin dikmeliyim. Yıllardır hayalini kurduğum bu parçaya artık sahip olma zamanı geldi. Mango'da 229,99 TL olan bu pelerini ben kapüşonlu siyah bir model olarak dikeceğim. Yürürken böyle salınsın istiyorum ben de:

Yün pelerinYün pelerinYün pelerin

2014-2015 kış kreasyonlarında gördüğümüz aşağıdaki tarz bir kaban da dikmek istiyorum. Taba rengi fena olmaz herhalde. Aslında taba rengini pek kullanmıyorum ama her renge bir gün bir şans vermek lazım :) Bu muhteşem kaban da Mango'dan. Yün karışımlı bu kaban Mango'da 289,99 TL! Sizce ben buna kaça dikeceğim?

Yakalı yün karışımlı montYakalı yün karışımlı mont


Ayrıca Nike'ın aşağıdaki svetşörtü tarzında cepli- kapüşonlu bir parça dikmek istiyorum. Bu renk uygun kumaş bulabilirsem çok mutlu olacağım. Siz böyle bir svetşört kumaşı görürseniz bana söyler misiniz? Üstüne pullarla sevimli bir resim işlerim belki. Eğer istediğim gibi olursa, Ankara soğuğunda bütün kış üstümden çıkarmayacağım muhtemelen :)



Sizin bu kış için planlarınız neler?

Yorumlar

  1. Fikirler ,planlar,projeler çok....Kolaylıklar diliyorum ve üstünüzde tez zamanda görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Kaban dikilip bitirildi. Pelerin yarın akşam bitiyor. Kapüşonlu svetşört de aralıkta dikilebilir :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)