#SewingFrancoise Contest / Yarışma

Merhaba,

Öncelikle tüm sevgili öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun!

Dikiş listem uzunken ben bu listeye çoook büyük ve benim için çok önemli bir iş daha ekledim: #SewingFrancoise Contest

 Françoise

Yabancı blogları da takip edenler bir şekilde tatlı Tilly'den haberdar olmuştur. Tilly and the Buttons isimli çok eğlenceli ve eğitici bir blogu var. Zaman zaman çok güzel kalıplar oluşturup satışa sunuyor.
Tilly and the Buttons
Uzun zamandır onun kalıplarına hayrandım. Özellikle Coco ve Mathilde'i denemek istiyordum. Ama biliyorsunuz yabancı kalıplar çok da uygun fiyatlarda olmuyor. O kadar para vereceğim bari azıcık daha dikişte gelişeyim öyle dikerim diyordum.

Yakın zamanda Françoise adlı bir elbise kalıbı çıkardı. Hayran kaldım. Üstüne bir de bu kalıpla diktiğiniz giysilerle katılacağınız, muhteşem hediyelerin verileceği bir yarışma da oluşturdu! Günlerdir ben hala acemiyim, bu kalıp pahalı gibi bahaneler üretirken bugün bir sürpriz yaptılar: sadece bugüne özel tüm kalıplarda %15 indirim yapmışlar. Çok büyük bir indirim oranı olmasa da dayanamadım dijital kalıbı aldım. 14 Aralık'a kadar elbisemi bitirip bu yarışmaya katılmak istiyorum. Siz de katılmak için ne bekliyorsunuz?

Ne dersiniz, pazenden bu elbiseyi biçip Türk motifleriyle süsleyip mi katılsam ;)

Güzel bir hafta dilerim...

Yorumlar

  1. ben mathilde ye bayıldıım ama biraz tuzluymuş gerçekten de...sana başarılar..pazen iyi fikir evet

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir etkinlikmiş ,katılmalısın bence de ,pazen fikri de çok güzel,kendi yöresel kumaş ve desenimiz,en azından daha farklı olur...Gözümde de canlandırdım hiç de fena olmadı :) Hadi kolay gelsin bakalım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke siz de katılsanız. Türkiye'nin dört bir yanından sesimizi duyursak...

      Sil
  3. diktim,dikeceğim derken,bir de yarışmaya katılıyorsunuz bakın,galiba dediğime geleceğiz,pazenlerle modada çığır açacağız.Fikrinizi şiddetle destekliyorum,arkanızdayım.Herhangi bir yardımım olursa da buradayım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, başım sıkışınca yardım için ilk adresim olacaksınız :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)