#sundresssew15 (Yazlık Elbise Dikme Etkinliği / Sundress Sewalong)

Merhaba Dostlar!

Handmade by Heather B blogundan Heather yazlık elbise etkinliği düzenliyor. İstediğiniz kalıbı kullanabilirsiniz. Kısa kollu, kolsuz, modern ya da vintage istediğinizi seçin. Flickr grubuna katılmak için bu linkten istek gönderebilirsiniz.

Unutmayın: son katılım tarihi 31 Ağustos!

Ben katılıyorum, ya siz?

Hi Friends!

Heather from Handmade by Heather B blog is organizing a sundress sewalong. You can use whichever the pattern you prefer. Sleeveless, short sleeve, modern or vintage, choose whatever style you want. To participate in the Flick group, you can send a request via this link.

Do not forget: deadline is 31st August!

I'm in, what about you?

Yorumlar

  1. Gercekten cok hareketli bir etkinlik olacagindan eminim.Urunlerinizi merakla bekleyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size cevap yazana kadar elbiseyi bitirdim bile :) Yakında burada...

      Sil
  2. etkinliğin hayırlı olsun inanıyorumki elinden harika bir ürün çıkacak ...katılayım dedim ama liseden kalma ing. yeterli olamadı translate de uğraşmadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin dikin gene de kendi aramızda yayınlarız :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)