Etek Dikme Etkinliği - Seçenekler / Skirt Sewing Sewalong - Choices

Merhaba,

Çiziyorum Dikiyorum blogundan Nilgün Hanım etek dikme etkinliği düzenliyor. Son tarih 1 Mart. Tabi ki ben de katılacağım. Umarım bu sefer son dakikaya kalmadan eteğimi dikeceğim :)

Her gün giyebileceğim kışlık bir etek dikmek istiyorum. Biliyorsunuz, "Winter is coming" (Kış geliyor). Game of Thrones (Taht Oyunları) dizisinin yeni sezonu 12 Nisan'da başlıyor! Ah, bu dizideki muhteşem kostümler! Bu kostümleri başka bir yazıya bırakalım, konumuzu saptırmayalım :)

Stoğumdaki aşağıdaki kumaşlardan birini kullanacağım: Şal Deseni, Altın Kazayağı veya Mavi Kareli. Sizin tavsiyeniz nedir?

Hi,

Nilgün Hanım from the blog Çiziyorum Dikiyorum is organizing a skirt sewing sewalong. The deadline is 1st March. Of course, I'll participate. I hope I'll sew my skirt before the last moment this time :)

I want to sew a skirt wintery skirt to wear daily. You know, "Winter is coming". New season of Game of Thrones will be aired on 12th April! Oh, the awesome costumes in this series! Let's leave these costumes till another post, let's not deviate from our topic :)

I'll use one of the fabrics below from my stash: Paisley, Gold Houndstooth or Blue Checkered. What is your suggestion?







Muhtemelen Burda Dergisi'nden bu modellerden birini dikeceğim. Siz hangisini seçerdiniz sevgili dostlar?

I'll probably sew one of the patterns from Burda Magazine. Which one you would choose dear friends?

Burda 2013/02 #117:



117_0213_b_large117_0213_b_large




Burda 2014/09 #104:

104_large104_large

104_large



Yorumlar

  1. ilk fotograftaki kumas sahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kumaşı ceket olarak almıştım ama bu gidişle etek olacak :)

      Sil
  2. 2. Kumaş ile 2. Etek çok cici olur bence :) kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. kumaş, 2. etekte gerekli dökümü vermeyebilir diye korkuyorum ama bakalım neler olacak...

      Sil
  3. 2. Kumaş ile 2. Etek çok cici olur bence :) kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Ilk kumaş_son model bence. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. Şal desenli olan birinci kumaş çok güzelmiş. Kazayağı ve benzer desenleri kendi bloğum da dahil, bu ara çok gördük galiba değişiklik istiyoruz. Eğer sert ve dik duran bir kumaş değilse dökümlü olan son iki model iyi olur diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz sert bir kumaş ama üçüncü modeli kaldırır gibi. Tek sıkıntı kumaş çok olmadığı için resimdeki kadar uzun olmayacak...

      Sil
  6. Şal desenli kumaş ve üçüncü model diyorum.

    YanıtlaSil
  7. ben ilk fotoğraftaki kumaşa bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kumaşı çok beğenmeden almıştım aslında. Sizler böyle dedikçe ben de başka gözle bakıyorum 1. kumaşa şimdi :)

      Sil
  8. 1. kumaş, kabarık etek:) Hem sana da çok yakışır. Ben de katılmak istiyorum bu etkinliğe, umarım yetişebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabarık etek de iyi seçenek, sonunda hepsini dikeceğim bu gidişle :)

      Sil
  9. 1 veya 2. kumaş 3. etek bu eteği ben de düşünüyorum bakalım. Sana kolay gelsin diyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. etek önde gidiyor valla. Kısmetse onu dikeceğim öyleyse :) Sevgiler...

      Sil
  10. 1. kumaş 3. etek bence....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşılan ben 3. eteğin kalıbını çıkarmaya başlamalıyım :)

      Sil
  11. Ben de 1. kumaşı ve 3.eteği çok beğendim. Size kolaylıklar dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazanan kumaş ve etek belli galiba :) Kamuoyunu dinlemek lazım, sevgiler...

      Sil
  12. İkinci eteği yakıştırdım size ama kumaşlara dokunamadığım için karar veremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci eteği bir ara dikeceğim zaten :) Ama bu etkinlik için oylar üçüncüden yana sanki :) Değil mi ya insan kumaşı hissetmeden bilemiyor...

      Sil
  13. Ben sonuncuya bayıldım Begümcüğüm, sana da çok yakışacağına eminim öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özden :) Karar verildi: sonuncu etek dikilecek kesin!

      Sil
  14. Ben sonuncuya bayıldım Begümcüğüm, sana da çok yakışacağına eminim öpüyorum

    YanıtlaSil
  15. En alttaki çok farklı onu muhakkak dik isterim canım.çok merak ettim. hadi bakalım kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O etek dikildi ama elbise olma yolunda ilerliyor :)

      Sil
  16. bence 1.kumaş 2.model :)(: daha tok durur bukadar dökümlü durmaz ama hoş olurr, bu sezon kalıp gibi duran etek ve elbiseler çok revaçta... Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tavsiyeleriniz için :) Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)