Neler oluyor? / What is happening?

Merhaba,

10 gündür yazı yazmamışım. Bir rapor vereyim sizlere istedim. Tembellik yapmadım, çok dikiş diktim, diktikçe mutlu oldum.

Son birkaç gündür ise, Özgecan Aslan kardeşimizin yaşadıklarına üzüldüm, içim parçalandı. Çaresiz hissettim kendimi. Ne yazık ki ilk değildi, ama umarım son olması için birlikte çabalarız.

Çiçekler solmasın!

Hi,

It's been 10 days since I wrote last time. I'd like to give you a summary. I wasn't lazy, I've sewn a lot, and I was happy while sewing.

However, I'm upset for little Özgecan Aslan, my heart is torn out. I felt helpless. Unfortunately, It wasn't the first time but I hop we'll fight together to end it.

Wish the flowers never fade away!

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)