Devetüyü Rengi Uzun Kaban (Burda 2013/08 - 103)

Merhaba,

Bakın ne buldum: Burdastyle'ın Rusya sitesinde, dikmekte olduğum kabanı renk renk dikmiş Rus dikişseverler. Ne güzel ürünler çıkmış ortaya. Hepsinin ellerine sağlık!

http://burdastyle.ru/modeli/palto-jakety/burda-2013-8-103/


Dergide orijinal olarak gösterilen model bu. Kırmızı renk bu modele çok yakışmış.

Mavimsi ve beyaz renkler ayrı bir hava katmış modele.


Bu geometrik desenli pembeli kumaşla çalışılmış modele tek kelimeyle bayıldım. Orijinal modelden daha kısa trençkot tipi çalışılmış. Kesinlikle benzer bir kumaşla böyle bir kesimi de denemeliyim :)

Bu kumaş tipi ve rengi ise benim kullandığım kumaşa benziyor. Modelde değişiklik yapıp, cepleri gizli değil, torba model çalışmışlar. Ben orijinale sadık kalacağım.

Umarım kısa sürede ben de kendi dikmekte olduğum kabanı bitirir ve sizlerle paylaşırım. Sağlıcakla kalın!

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)