Ne dikiyorum? Devetüyü Rengi Uzun Kaban (Burda 2013/08 - 103)

Merhaba,

Bu sene moda olan belden bağlamalı hafif bol kesim kabanımı dikmeye başladım.

Model: Burda 2013/08 sayısı, 103 numara, 36 Beden
Ana Kumaş: Yünlü kaşe kumaş, 3 m (Bursa Kumaş Pazarı, 7.5 TL/m)
Astar: Kendinden desenli ipek (?), 2 m (Bursa Kumaş Pazarı, 10 TL/m)
Aksesuarlar: Henüz karar vermedim, tavsiyelerinize açığım :)


Patrondaki uygun bedeni mülaj kağıdına aktardım. Ana kumaş için olan kalıpları kumaşa yerleştirip kestim. Ana kumaşın tüm parçalarını birleştirdim. Kemer, köprüler ve yakada tamam. Sıra astarda...


Astarı henüz kesmeye başlamadım. Birkaç yerde kafam karıştı. Sırttaki rahatlık pilesi için sırt kalıbını 2 cm büyütecek miyim, yoksa bu zaten kalıba dahil mi? Keşke Burda Dergisi'nin anlatımları biraz daha açıklayıcı olsa :(

Sizin bu konuda fikriniz nedir?


Devamı gelecek...



Yorumlar

  1. Merhabalar blogunuzu tesadüfen gördüm. Bende dikiş dikmeye başlayalı bir kaç ay oldu. Kaban dikmeye baslamissiniz tebrikler.:) nasıl bir şey olacak merak ettim doğrusu.

    http://burchins.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada diktiğim bluzlar, elbiseler ve yarım kalan çok projem oldu 10 aylık öğrenme sürecimde :) Korkmadan devam edince kıra döke öğreniyorsunuz. Blogunuzu inceledim, çalışmalarınıza bayıldım, elinize sağlık!

      Sil
  2. sanırım benim diktiği kalıpla aynı ama ben henüz fotoğraflayamadım.ama kumaş pazarından 7.5 lira dediğiniz lkumaşı ben kemeraltından20 liraya aldım =(
    ben saks mavi diktim bakalım sizinki nasıl olmuş çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saks mavi yapmayı ben de düşünmedim değil, eminim ki bu modelde çok güzel olacaktır. Kabanın son halini buradan görebilirsiniz: http://terzibegum.blogspot.com.tr/2014/11/devetuyu-rengi-uzun-kaban-buyuk-final.html

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)