EN GÜZEL KIRMIZI EN GÜZEL BEYAZ - 2014

Merhaba,

12 günlük uzun bir tatil nedeniyle bir süre ortalarda yoktum. Kabanımı bir iki güne bitirip son halini paylaşacağım. Ayrıca, tatile gitmeden önce 1 günde bir elbise dikip bitirdim bayramda giymek için. Ama sonra elbise çok sade geldiği için bayramda giymedim. Paylaşılacaklar arasında o da sırada.

Şimdi size makinemi alıp İrem Hanım'ın "kalplere dikiş aşkı aşılayan" blogu kendindik.com ile tanıştığımdan beri Cumhuriyet bayramı için düzenlediği etkinlik 2014'te de gerçekleşirse katılmak istiyordum. Ve sonunda o gün geldi işte!



Henüz ne dikeceğimi bilmesem de ve vakit az kalmış olsa da ben de bu etkinliğe katılıp Cumhuriyet Bayramımızı kendi diktiğim kırmızı-beyaz giysimle kutlayacağım :)

Siz de katılın bize, haydi!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)