Dikiş Odam / My Sewing Room



Merhaba,

Aylardır dikiş masam çok dağınıktı. Ama toplamak için motivasyonum yoktu. E' masa dağınık olunca da dikiş için motivasyonum olmuyordu. Biliyorum beni çok iyi anlıyorsunuz tembel dikiş sevdalıları :)

Geçen hafta kendindik.com blogundan İrem'in yazısını görünce yeni dikiş odasını çok beğendim. İkea'dan Skadis serisinden düzenleme panosu almış. Kesinlikle her dikiş odasının baş tacı olacak bir parça! Bugün ben de aldım ve dikiş odamı böylece toparladım. Bakalım ne kadar süre düzenli kalacak :)

Not: devam eden kırmızı elbise projesi ve sıradaki pazen elbise projesi gözden kaçmasın ;)

Sevgiler!

Hi,

My sewing table has been a mess for months. But I didn't have the motivation clean it up. So, I didn't have the motivation for sewing. I know you understand me well, you lazy sewing lovers :)

Last week, I loved the new sewing room of İrem from kendindik.com blog when I read her latest post. She bought couple of boards from Skadis line of İkea. It absolutely deserves the red carpet treatment in any seing room! I bought it today and then I cleaned up my sewing room. We'll see how long I keep it up organized :)

PS: keep sight of the wip red dress and the flannel dress project in line ;)

Love!

Yorumlar

  1. bayıldım Begüm,hemen İrem'in odasına bakmaya gidiyorum,pazen gözümden kaçmadı bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o pazen! Daha model seçemedim :s

      Sil
    2. Dert değil Begüm’cüğüm,ne zaman dikersen o zaman yayınlarız

      Sil
  2. O panoya bayıldım, önce irem'in yayınında gördüm, ahh dedim alsam mı, yok dedim, boşver, sonra seninkini gördüm, yok dedim bu sefer, dayanamiciiim. Aldım gitti :)) Motivasyon konusuna da katılıyorum, dağınık odaya giresi bile gelmiyor insanın :( Güle güle kullan yeni cicini, kırmızı elbise de pazen de biran önce biter umarım. (O pazenden bende de azıcık bir parça kaldı, naapsam bununla şeklindeyim, o yüzden çok merakla bekliyorum seninkini :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panoya arada gidip bakıyorum hala ne güzelmiş bu diye :))

      Sil
  3. Odan çok cici Begüm, bayılıyorum düzenli insanlara, karışsada toparlaması kolay olur görüyorum ki hiç fazlalık yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama siz bir de odanın fotoğraf karesine girmeyen bölümünü görün, fazlalık orada gizli :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)