Vogue V8804 (Chanel Tarzı Ceket / Chanel Style Jacket) - Part 1

V8804, Misses' JacketV8804, Misses' Jacket

Merhaba!

Çok uzun sürecek bir projeye başladım. Sonunda Chanel tarzı kapitoneli Fransız ceketi dikeceğim! 2-3 yıldır bir çok blogda bu ceketin dikimiyle ilgili yazılar okudum, videolar izledim. Artık dikişe hazır sayılırım :)

Hello,

I have started a project that will take a lot of time. I will finally sew a quilted Chanel style French jacket! for 2 to 3 years I read about how to this jacket in several blogs, I watched lots of videos. Now, I may be ready to sew :)

Bu ceketi diğerlerinden farklı kılan birkaç önemli ayrıntı var:
  • Kumaş
  • Astar
  • Kapitone
  • Kenar süslemesi
  • Cep yerleşimleri
  • Düğmeler
  • Zincir
There are couple of important details making this jacket different than others:
  • Fabric
  • Lining
  • Quilting
  • Trim
  • Pocket positions
  • Buttons
  • Chain

V8804

Kalıbımı 3 sene önce seçip Amerika'dan sipariş vermiştim: Vogue'dan V8804. Sonra, nasıl dikeceğimi, nelere dikkat edeceğimi okuyup durdum. 2 sene önce ucuz buklet bir kumaş aldım. Tabi aslında fazla kumaş seçeneğim de yoktu. Sonra uygun renklerde çok hoş bir astar kumaş aldım. Geçen sene de sonunda muslini beyaz patiskadan diktim. Bir senedir de kumaşı kesmeyi bekliyordum :)

I chose my pattern 3 years ago and ordered it from US: V8804 from Vogue. Then, I kept studying how to sew and what to pay attention. 2 years ago, I have bought a cheap bouclet fabric. Well, I didn't have so many options actually. I bought a very nice lining with matching color. And last year I a sew a muslin made by white batiste. It's been one year that I have been waiting to cut the fashion fabric :)

Uzun bir proje olacağı için yazısını da diktikçe yazacağım. Şimdilik seçtiğim kumaş ve astara bir bakın:

Since it will be a long project, I will share the details part by part. For now, check my fabric and lining:


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)