Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)



Merhaba,

Bu kar beyazı bluzu geçen yaz dikmiştim. Fakat nakışını bitirdiğimde Kasım ayı geldiği için giyip paylaşamamıştım.

Kumaşı iki sene önce Karadeniz turum sırasında almıştım. Biraz pahalı ama kaliteli bir kumaştı. Bu arada nakış ipim olmadığı için deseni dikiş ipiyle işledim :)

Kalıbı çok beğendim, herhangi bir değişiklik yapmadım ama omuz genişliğini 2 cm daraltsam daha iyi olabilirdi.

Unutmayın: Instagram'dan takip ederseniz diktiklerimi daha çabuk görebilirsiniz: @senbegumsen

Görüşmek üzere!

Not: Taa 2017'deki yazımda bu bluzu dikmek istediğimi söylemişim. İki senede diktim tebrik ederim kendimi :)

Hi,

I have sewn this snow white blouse last summer. However, it was already November when I finished the embroidery so I couldn't wear and share it.

I bought the fabric during my Black Sea region trip two years ago. It was a bit expensive but had nice quality. By the way, I didn't have any embroidery thread so I used sewing thread instead :)

I liked the pattern a lot, I didn't change it, but I could go 2 cm narrower for the shoulder width.

Don't forget: if you follow me on Instagram, you can see my sewn garments sooner: @senbegumsen

See you soon!

PS: I have written in my blog in 2017 that I wanted sew this blouse. I give myself five points for achieving it in two years :)

Kalıp: Burda 03/2017 #116, Beden 36
Ana Kumaş: Keten, 1.40 m * 1.40 m (Zaimoğlu Rize Bezleri, Rize)

Pattern: Burda 03/2017 #116, Size 36
Main Fabric: Linen, 1.40 m * 1.40 cm (Zaimoglu Rize Cloths, Rize)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?