Turuncumsu Elbise / Orangey Dress (Butterick B5987)

Merhaba!

Bu kalıbı 3 sene önce dikişe başladığımda almıştım. Dikileceği günü sabırla bekledi. Sonunda bu yaz kız kardeşimin düğününde giymek üzere güzel bir elbiseye dönüştü.

Hi!

I bought this pattern 3 years ago when I first started sewing. It waited to be sewn with patience. Finally, it turned out to a beautiful dress to be worn during my sister's wedding ceremony this summer.


Belindeki kemeri altın rengi boncuklarla işledim. Resimlerde hep kayık çıkmış :) Elbiseyle aynı renk çanta ve ayakkabıyla tamamladım. Alttaki resimlerde elbise daha pembemsi çıkmış ama yukarıdaki resim rengi daha gerçekçi gösteriyor.

I embellished the belt with gold colored beads. The belt is off the center in all photos :) I wore the dress with a clutch and shoes having the same color with the dress. The dress seems to be pinkish in the below picturs but the upper picture reflects the true color.


Kalıbın üst kısmını vücuda daha iyi oturacak şekilde biraz değiştirdim. Etek uçlarına hafif kabarık durması için gren kullandım.

I revised the upper part of the pattern to fit the body more closely. I used horsehair braid at the skirt hem to give a little fluffiness.


Dikmesi çok kolay ve pratik bir kalıptı. Kesinlikle tavsiye ederim.

It's a very easy and practical pattern to sew. I certainly suggest you to try.

B5987, Misses' DressLine Art


Model: Butterick B5987, 10 beden
Ana Kumaş: Saten, 3 m * 150 cm (Bursa Kumaş Pazarı, 15 TL/m)
İkincil Kumaş: Organza, 3 m * 150 cm (Bursa Kumaş Pazarı, 15 TL/m)
Astar Kumaş: İpek, 1 m * 70 cm (Hobisitesi, 6 TL/m)
Aksesuarlar: Boncuk, gren

Pattern: Butterick B5987, size 10
Main Fabric: Satin 3 m * 150 cm (Bursa Kumaş Pazarı, 15 TL/m)
Lining Fabric: Organze, 3 m * 150 cm (Bursa Kumaş Pazarı, 15 TL/m)
Lining: Silk, 1 m * 70 cm (Hobisitesi, 6 TL/m)
Accesories: Bead, horsehair braid

Sevgiler...

With love...

Yorumlar

  1. Begümcüm bayıldım ne çok yakışmış prensesler gibi olmuşun.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba elbiseniz size çok yakışmış güle güle kullanın.Benim merak ettiğim kalıp nasıl malum biz biraz minyon ufak tefek yapıdayız kalıp üzerinde ne değişiklik yaptınız ve kalıbı nerden temin ettiğinizide merak ettim bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıbı yurt dışından sipariş vermiştim büyük bir indirim zamanı. Genelde belden 2-3 cm küçültüyorum bu modellerde. Onun dışında büyük bir değişiklik yapmıyorum. Teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)