Me-Made-May'15 (#mmmay15) / Diktim-Giydim Mayıs 2015


Geçen yıl blog yazmaya başladığımdan beri bugünü bekliyordum :) Diktim-Giydim Mayıs 2015 etkinliği başlıyor!

"So Zo What Do You Know" blogundan Zoe, bu etkinliği yıllardır düzenliyor. Amaç, kendimizi ürettiğimiz ama bir kenarda duran giysileri giymek için fırsat yaratmak. Kendi vaadinizi belirledikten sonra, Mayıs ayı boyunca belli bir sıklıkta, daha önce diktiğiniz/ördüğünüz giysileri giyip, bunları ister toplu ister her gün blogunuzda yayınlamak etkinlik için yeterli.

Vaadim:

"Ben, Begüm, www.TerziBegum.blogspot.com, Diktim-Giydim Mayıs 2015 etkinliğine katılıyorum. Mayıs 2015 boyunca, her gün kendi diktiğim 1 parça giysiyi giymeye çaba göstereceğim".

İsterseniz grupları da takip edebilirsiniz:



Siz bu etkinlik hakkında ne düşünüyorsunuz dostlar?

Not: Türkçe karşılığını ben uydurdum :)

Görüşmek üzere...

Since I started the blogging last year, I was waiting for this day :) Me-Made-May'15 is starting!

Zoe from "So Zo What Do You Know" is organizing has been organizing this challenge for years. The aim is to make a chance to wear the clothes we created but waiting somewhere in the wardrobe. After specifying your pledge, it's enough to wear the clothes you sewn/knitted before, in a specified interval and share them in your blog all together or separately.

My pledge:

"I, Begüm, www.TerziBegum.blogspot.com, sign up as a participant of Me-Made-May '15. I endeavour to wear 1 garment each day for the duration of May 2015".


If you want, you can follow the groups:

What do you think about this challenge, friends?

See you soon...

Yorumlar

  1. Ay bir dur Begüm,hangi birini yapcez ayol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisan ayı biraz yoğun geçecek, n'apalım artık :D

      Sil
  2. Bir sürü yeni dikiş planım vardı,düşündüm bu sayede hızlanırım ve mayısa yetiştiririrm,hem de heyecan olur..tamam ben de katılıyorum,başka ne yapmak gerekiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper! Kendinize bir vaat belirleyip, bu yazıya yorum yapınız efenim:
      Ayrıca isteğe bağlı Pinterest (https://uk.pinterest.com/zozowahine/me-made-may15/) ve Flickr (https://www.flickr.com/groups/2757492@N24/) gruplarına üye olabilirsiniz!

      Sil
  3. Blogda yayın yapmak yeterli diye anladım,doğru mu Begüm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeterli Sevda Hanım, oley siz de katıldınız!

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)