Yelek Dikme Etkinliği - Umutsuz Terzi / Vest Sewalong - Desperate Seamstress



Merhaba,

Yeleğimin süslemesini bitireli 10 günü geçti. Ama nedense yeleği dikip bitiresim gelmiyor :( Yelek bitmeyince başka dikiş projesine de başlayamıyorum. Ne olacak şimdi?

Dikiş melekleri, yardım edin bana lütfen!


Hi,

It's been more than 10 days that I've finished the embellishment of my vest, but I don't have the desire to sew and finish it, I don't know why :( Since the vest isn't finished, I can't start another sewing project. What will happen now?

Sewing angels, please help me!

Yorumlar

  1. Hadi hadi Begümcüm daha benim etek etkinliğine de katılacaksın. elini çabuk tut. Gül motifine bayıldım, deseni biryerlerde kullanabilirim, çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha etek var değil mi! Ben bugün o yeleği bitirmeliyim o zaman :)

      Sil
  2. Bir an evvel bitirmen gerek, görmeye alışık olmadığımız bu tekniği hepimiz sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra sen yelek falan diksen de ben süsünü yapsam nasıl olur :p

      Sil
  3. Bencede. Hadi Begüm hanım, hemde ne güzel bir teknik. Bitirin de bizede öğretin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En geç yarın bitmiş olacak, umarım yani :)

      Sil
  4. ben çok güzel bir yelek diktim bu yanında halt etsin ;) belki gaza gelirsin diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede o gaaaz! Çikolata, pasta yoksa sonunda gaza gelmem kolay kolay :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)