Al ve Dik: Sıcacık Kırmızı Polar Mont / Cozy Red Polar Coat

Merhaba,

Bir sürprizim var! Daha doğrusu Al ve Dik'in bana bir sürprizi var :)

Daha önce Çiçekli Çan Eteğimi blogumda detaylı bir şekilde anlattığım için bana deneyip, düşüncelerimi yazmam için bir test ürünü gönderdiler: sıcacık kırmızı polar mont için dikiş kiti!

Teşekkür ederim Al ve Dik! Arada eski müşterilerine böyle güzellikler yapacaklar.

Hi,

I have a surprise! Actually, Al ve Dik has a surprise for me :)

Since I have explained my Floral Bell Skirt in my blog in a detailed way, they have sent me a tester product to test and share my thoughts: sewing kit for cozy red polar coat!

Thank you Al ve Dik! They will make such gesture time to time for their old customers.


İki gün önce görüştük, bu sabah İstanbul'dan kargom elime ulaştı. Kutu ve içeriği:

We have talked two days ago, this morning I got my delivery from İstanbul. The box and the contents:



Fermuarı, ipi, telası, kumaşı, her şeyi içinde daha önceki gibi. İşte benim favori rengim, kırmızının tam bu tonu! İlk defa polar kumaş dikeceğim. Gerçekten yumuşacık bir kumaş.

Zipper, thread, interfacing, fabric, all the things are inside the box as before. Here, my favorite color is exactly this shade of red! I'll sew polar fabric for the first time. It's really a very soft fabric.


Artık anlatım metni de var. Acemilerin de anlayabileceği basitlikte dikiş aşamalarını yazmışlar.

There is also the tutorial from now on. They have written the sewing steps in a simple way so that the newbies can also understand.



Yapışma özellikli kalıp:

The pattern with adhesive property:


Şimdi acilen çoban kabanımı dikip bitirip, polar montumu dikmeye başlamalıyım.

Çok güzel bir haftasonu dilerim!

Now, I need to finish sewing my duffle coat asap and I should start sewing my polar coat.

Wish you a beautiful weekend!

Yorumlar

  1. Kolay gelsin,hemen de eski müşteri olmuş :))) boş durmak yok o zaman sana ,hadi bakalım bekliyorum merakla ...

    YanıtlaSil
  2. Al ve dik bana da cazip geldi. Bakalım mont nasıl olacak. Çünkü çan eteğini çok beğenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu montu renginden mi yumuşaklığından mı bilmem daha da çok seveceğim sanırım :)

      Sil
  3. ne kadar güzel düşünülmüş bir site senin sayende keşfettim teşekkürler :9

    YanıtlaSil
  4. poların rengine bayıldım sıcacık tutar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok güzel gerçekten, kumaşa sarılıp duruyorum :))

      Sil
  5. daha önce bahsettiğiniz ceket mi bu? rengi gerçekten çok güzel:) kolay gelsin..
    alvedik i ben de çok beğendim,gerçi henüz aldığımı dikecek zaman bulamadım ama olsun :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce bahsettiğim sarı bir ceket ve onun da sırası gelecek ;) Sizin elbisenizi de bekliyoruz hadi Billur Hanım!

      Sil
    2. en kısa zamanda dikmeyi umuyorum..annemin emektarını kullanıyordum,ama buaralar yeni bir makine almanın peşindeyim umarım en kısa zamanda yeni bir makinem olur ve elbisemi dikerim:)

      Sil
    3. En kısa zamanda güzel bir makine almanız dileğiyle :)

      Sil
  6. Ben bu alvedik işine bayıldım valla. Şipşak herşey hazır. Kirmızının rengini ayrıca çok beğendim. Şimdiden güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya? Her şey hazır, sen otur dik, en zevkli kısımla uğraş! Kırmızı candır :)

      Sil
  7. Al ve dik işi pratik ama biraz insanın tasarım ruhunu koreltebilir.ama acil durum için iyi. Ozgunluk ten yanayım. Hele sen gibi başarılı bir terziyse konusturursun tasarım gücünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarım isteyen bir yolunu bulur her halükarda ;) Bugün bu montu dikiyorum ve uğraşmadan o kadar rahat kestim ki kalıpları, arada bir lazım Al ve Dik ile kaynaşmak :)

      Sil
  8. Çok pratik bir kitmiş! Bitmiş halini de merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 güne bitirip, havlar ısınmadan giyeceğim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)