Françoise (Mavi Yeşil Kutlama / Blue Green Celebration)

Merhaba,

Yeni makinem geldiğinde ilk önce bir Françoise daha dikeceğim demiştim. Diktim, giydim :) Aslında makine geldiği ilk hafta diktim elbisemi ama paylaşacak fırsatım olmadı.

Elbisemin rengini makinemin renklerinden esinlendim, nasıl olmuş?

Hi,

I told before, I would sew a Françoise as the first work when my new machine is delievered. I've sewn and wore :) Actually, I finished my dress the first week my machine arrived but had no time to share.

I inspired for the colors of my dress from the colors of my machine, what do you think about it?







Yorumlar

  1. Çoooook beğendim ,mavi yeşil uyumunu severim ve çok güzel hoş,havalı bir elbise olmuş,bayıldım,güle güle giy,makinenin dikişi bereketli olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Oyy,çok neğendim,ellerine sağlık Begüm.

    YanıtlaSil
  3. yaratıcılık süpermiş. Mavi yeşil uyumu şahane.

    YanıtlaSil
  4. Mavi elbisene bayıldım. o maviyle yeşili kpmbinlemeyi ben de severim. güle gül giy canım

    YanıtlaSil
  5. Diğer yorumlara katılıyorum süper olmuş. Harikasın

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten mükemmel olmuş. Bayıldım ve çok yakışmış. Model çok güzel iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  7. Harika bayıldım bu elbiseye;)))) iyi günlerde giyin, yeni makineniz de hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Billur Hanım, daha iyisi sizin olsun :)

      Sil
  8. Elbise çok güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Harika bir elbise olmus cok da yakismis, gule gule giy :)

    YanıtlaSil
  10. Harika bir elbise olmus cok da yakismis, gule gule giy :)

    YanıtlaSil
  11. I like the color combination, the dress is gorgeous and it suits you very well! A have Janome as well but mine is more simple, without electronic screen, but I am very happy with the choice! Good luck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş Sizede çok yakışmış patronunu nereden bulabiliriz:))

      Sil
  12. Teşekkür ederim Nazlı Hanım :) Patronu şu adresten satın alabilirisiniz: http://shop.tillyandthebuttons.com/collections/sewingpatterns/products/francoise-digital

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık , çok güzel olmuş. Makinanı ve elbiseni güzel günlerde kullanman dileğiyle. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Begüm hanım ilgİnize çok teşekkür ediyorum,hemen siteye girdim bile:))

    YanıtlaSil
  15. Cok chic olmus, elbisenin modeli cok guzelll. Yeni makinanda hayirli olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)