Me-Made-May'15 (#mmmay15) / Diktim-Giydim Mayıs 2015

Merhaba,

İtiraf: Ne yazık ki, bu etkinlikte %60 başarı yakalayabildim. Meğerse ben her gün giyebilecek kadar giysi dikmemişim henüz! Fotoğraf çekme olayında da pek istekli davranamadım. Aşağıda Mayıs ayında giydiğim bazı kıyafetler var. Seneye hedef %100 başarı :)

Sevgiler...

Hi,

Confession: Unfortunately, my success rate for this event was 60%. It seems that I haven't sewed enough clothes to wear every day yet! I wasn't eager to take photos neither. Here, there some outfits that I wore in May. Next year's success target is 100% :)

With love...




             




Yorumlar

  1. önümüzdeki yıl ben de katılmak istiyorum. birbirimizi motive edelim bari :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Begüm,özlettin kendini,yoğundun sanırım :) Ben de üşengeçlik yaptım ,katılamadım yoksa diktiğim epeyce vardı,neyse seneye artık,manton da vardı .çok beğenmiştim ben onuuu :)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Begüm,özlettin kendini,yoğundun sanırım :) Ben de üşengeçlik yaptım ,katılamadım yoksa diktiğim epeyce vardı,neyse seneye artık,manton da vardı .çok beğenmiştim ben onuuu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormayın, derslerden başımı kaldıramadım. Dikiş de dikemedim, blog da yazamadım. Ama tam gaz geri dönüyorum. Ufukta yakaladığım yeni bir kaç etkinlik var :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)